hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > دیدار فرماندار گالیکش با مدیر مخابرات منطقه گلستان 

دیدار فرماندار گالیکش با مدیر مخابرات منطقه گلستان 

فرماندار شهرستان گالیکش با مدیر مخابرات منطقه گلستان دیدار کرد .  

به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان در دیدار فرماندار گالیکش با دکتر غلامعلی شهمرادی وضعیت ارتباطات مخابراتی در این شهرستان ارزیابی و بر تقویت ارتباطات سیار در این منطقه تاکید شد. 
در این دیدار که  معاون عمرانی و مدیر حراست فرمانداری همچنین رئیس اداره مخابرات گالیکش حضور داشتند رفع مشکلات آنتن دهی و راه‌اندازی دکل‌های مخابراتی بعضی نقاط بررسی شد و اقدامات انجام شده دراین زمینه توسط مدیر مخابرات منطقه گلستان تشریح شد . 
جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان گالیکش این دیدار با مهم برشمردن نقش مخابرات در توسعه زیرساختی های ارتباطی آنرا بی‌بدیل دانست و افزود :  
راه‌اندازی دکل‌های مخابراتی در روستاهای چقربش‌قارداش، پاسنگ بالا و همچنین تقویت پوشش آنتن دهی در پارک ملی گلستان نیز از دیگر ضرورت‌های اصلی در حوزه مخابرات است ‌که امیدواریم در برنامه های توسعه ای مخابرات قرار گیرد . 
همچنین دکتر غلامعلی شهمرادی با اشاره به  مهمترین و بزرگترین دغدغه‌ مخابرات که همان سرقت کابل‌ها و تجهیزات مخابراتی  است گفت : متاسفانه این موضوع به یک بحران تبدیل شده و کیفیت ارائه خدمات به مشترکین را با مشکل مواجه ساخته است. 
وی خاطرنشان ساخت: بمنظور پیشگیری از این سرقت‌ها در صورتی که شوراها و دهیاران همکاری نمایند، مخابرات این آمادگی را دارد تا نسبت به خاکی کردن کابل‌های پر زوج در داخل روستاها اقدام نماید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد